poniedziałek, 30 września 2013

Zawieszenie

Ekhem, ekhem.
Cześć i czołem, kluski z rosołem!
     No więc chodzi przede wszystkim o brak czasu. Xenia ma mało czasu, ja mam mało czasu... I jakoś tak nie mamy kiedy napisać nowego rozdziału na naszego kochanego Andresa. Myślałyśmy co z tym fantem zrobić i w końcu doszłyśmy do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie zawieszenie bloga na jakiś czas.
     Nie martwcie się, nie opuszczamy Was w żadnym wypadku! :D Mnie możecie znaleźć na blogu "Dame tu amor...", zaś Xenię na "Jak uciec...". Ponadto "Te fazer feliz" także jest aktywny, więc nie bójcie się. Ciągle jesteśmy z Wami. :* :D
     Nie wiem, kiedy uda nam się wrócić na Andresa. W grudniu będzie sporo wolnego, bo święta itp, ale ja zazwyczaj spędzam ten czas z rodziną, nie wiem jak Xenia. 
     No cóż, w każdym razie, na pewno postaramy się wrócić na Andresa.
     Kochamy Was! <3
     Xenia doda coś od siebie, jak znajdzie czas. 
     To tyle. 
Dziewczyny Andresa

Xenia pisze! 
    Zostałam dopuszczona do głosu! Jak milutko, dzięki Madzix ( hahah Madzix) :D
    Eh...
    Wszystko się pomieszało. Wszystko jest nie tak i to nas właśnie zmusiło do zawieszenia Andresa. Najchętniej wzięłabym całe grono pedagogiczne i udusiła żywcem. Wzdycham sobie teraz i wzdycham, ale to niczego nie odratuje. Bardzo Was kocham, naprawdę. Powinnam to napisać na wstępie, ale zapomniałam.
    Jest mi przykro, serio. Madzi również tak samo, ale mam nadzieję, że zrozumiecie naszą sytuacje. Brakuje mi czasu na cokolwiek, a ostatni tydzień minął, z czego się bardzo cieszę, bo to tylko pięć dni, a grafik pełny po brzegi.
    Tak, obiecujemy, że wrócimy.
    Kochamy Was całymi naszymi serduszkami pełnym czułości! <3
    Całuję bardzo Was wszystkich! <3
   
Dziewczyny Andresa
Na zawsze

14 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, ale rozumiem was. Dobrze, że będziecie jeszcze aktywne, na pozostałych blogach. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź długopis i kartkę
      1 Napisz imię płci przeciwnej
      2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
      3 Pierwsza litera twojego imienia
      4 Miesiąc urodzenia
      5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
      6 Imię osoby tej samej płci
      7 Ulubiony numer
      8 Wolisz jezioro czy morze
      9 Napisz życzenie mozliwe do spełnienia

      Skończone zobacz ponizej
      Odpowiedzi
      1 kochasz tę osobę
      2 jeżeli wybrałaś wybrałes:

      czerwony- twoje życie jest pełne miłości
      czarny-jestes konserwatywny/a i agresywny/a
      zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jestes osaba na luzie
      niebieski- jestes spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
      żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
      3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
      L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
      S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

      4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz sie w kims zupełnie nieoczekiwanym
      Lpiec-wrzesien- będziesz miala wspanialy rok i doswiadczysz duza zmiane w zyciu na lepsze
      Pazdziernik-grudzień- twojeżycie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

      5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
      biały- będziesz mieć przyjaciela któremu mozesz całkowicie zaufac i zrobiłby dla ciebie wszystko choc ty mozesz sobie z tego nie zdawac sprawy

      6 ta osoba jest twoim BFF
      7 to ilosc twoich przyjaciół w zyciu
      8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
      Morze:jestes spontaniczny i lubisz zadowalac ludzi
      9 to zyczenie spełni sie tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie sie spełni przed twoini urodzinami
      TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

      Usuń
    2. serio wierzysz w to tak samo jak w te łańcuszki ? no jakoś krwawa Marry wczoraj miała wyrwać mi oczy ale ja jeszcze mam :p

      Usuń
  2. Szkoda :(
    No nic ,mam nadzieję ,że kiedy wam się uda to napiszecie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog

    ZAPRASZAM DO MNIE!! :)

    http://vampirzamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :(
    Ale doskonale Was rozumiem, będę czekała na Wasz powrót tutaj :) najważniejsze jest, to, że będziecie z nami na innych blogach :)
    Życzę Wam weny, na każdym blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, bo właśnie trafiłam na ten blog i byłam pod wrażeniem.
    Jestem pewna, że wrócicie. Oj wrócicie ;p
    Hahaha...No nic.
    Pozostało nam tylko czekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomożecie?
    KOMENTUJCIE CZYTAJCIE POLECAJCIE INNYM
    To dla mnie bardzo ważne, dopiero zaczynam blogować.

    http://leonetaaqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie http://naty12321.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://leonettaleonyviolettta.blogspot.com/ zapraszam < 33
    Dopiero zaczynam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne masz motto bloga. zapraszam do mnie: leonetta-te-quiero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy ktoś mnie jeszcze pamięta i czy pamięta historie które pisałam i czy ktoś mnie w ogóle poznaje bo przedtem nazywałam się Caroline Verdas, później Horan, ale wracam na mojego bloga z zamiarem napisania nowej historii ;) Zapraszam na: violetta-i-leon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, zwłaszcza, że już minęło tyle czasu. Wróćcie tu kiedyś, ja będę czekać. Dawka humoru zawsze przyda się w życiu. Czekam niecierpliwie ;)

    http://lustrzana-maska.blogspot.com/p/spis.html

    ~ Melanie

    OdpowiedzUsuń